Service

Service na aankoop

Ook na je aankoop staan wij nog voor je klaar. Voor al je vragen, eventuele opmerkingen of klachten en nabehandeling van je producten.

Een foutieve of incomplete levering

Ai! Erg vervelend dat je bestelling niet compleet of correct tot bij je thuis is geraakt. Om zo snel mogelijk geholpen te worden neem je best direct contact met ons op via (0032) 11 727858 of [email protected]. We staan voor je klaar.

Een klacht indienen

Heb je bij ons een meubel gekocht en ben je niet tevreden? Wij hechten veel waarde aan jouw tevredenheid en komen graag samen tot een gepaste oplossing. In onze algemene voorwaarden vind je in ieder geval onze manier van werken terug. Je kunt ons bereiken via mail, telefoon en chat:

Tel: (0032) 11 727858
Mail: [email protected]

De geldende garantie op mijn nieuwe meubelen

Wij verlenen 1 jaar garantie op onze meubelen. Houdt er rekening mee dat onze collectie grotendeels bestaat uit houten tafelbladen. Hout heeft als eigenschap dat het kan werken. Vooral in de winter kan het, wanneer de luchtvochtigheid in huis vrij laag is, enigszins krimpen. Dit past zich weer aan  als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ook kan het hout hierdoor scheuren gaan vertonen. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Op het eventuele werken van het hout geven we dus geen garantie. Heb je een vraag over je geleverde tafel of meubel, neem dan contact met ons op.

Onderhoudsproducten voor mijn nieuwe tafel

De levensduur van je tafel zo lang mogelijk maken? Dat doe je met een geregeld onderhoud. Die producten kun je gewoon bij ons bestellen. We hebben producten voor geoliede eikenhouten tafels, geïmpregneerde steigerhouten tafels en PURE Concru tafels. Je vindt deze specifieke producten terug in onze webshop.